FAQ
Op deze pagina bundelen wij de meest gestelde vragen. Is uw vraag niet (volledig) beantwoord of staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u ons altijd een chat sturen of contact met ons opnemen.
Hoe kan ik mijn ligplaats annuleren?
Als u uw ligplaats wilt annuleren, dan dient u dit uiterlijk 3 maanden voor aanvang van de nieuwe huurperiode kenbaar te maken. Concreet betekent dit dat u uiterlijk 31 december uw ligplaats dient op te zeggen. Doet u dit niet, dan wordt uw contract automatisch verlengd. U dient uw ligplaats schriftelijk op te zeggen.
Is het mogelijk een tijdelijke ligplaats te huren bij Delta Marina?
Ja, dat kan. Geef de periode door waarin u graag uw boot wilt afmeren, dan maakt de havenmester een prijsopgave voor de door u gewenste periode.
Kan ik het havengeld ook in termijnen betalen?
Ja, dat is mogelijk. 25% voor 1 februari, 25% voor 1 april en 50% voor 1 juni.
Kunnen wij ook met een groep afmeren?
Dat kan zeker. Ook kunnen wij helpen met het organiseren van een groepsprogramma. Wij hebben verschillende mogelijkheden: in het restaurant, in ons clubhuis of in onze BBQ kota. De havenmeester helpt u graag met het ontwikkelen van een groepsprogramma.
Hoeveel toeristenbelasting betaal ik?
Passanten betalen per persoon, per overnachting € 1,45 (prijs 2023). Inwoners van de gemeente Noord-Beveland betalen geen toeristenbelasting bij een verblijf op Delta Marina.
Contact